Vi glæder os til at se jer til vores generalforsamling i Ribe Hundevenner.
Tilmelding til formanden på mail:

hpd@dlgmail.dk

Ribe Hundevenner

Hans Peter Dinesen
Farup Grønnevej 4, 6760 Ribe
Tlf. 75421976 / 40288675, Mail: http://hpd@dlgmail.dk

Ribe, den 16. januar 2018

Kære medlem af Ribe Hundevenner

Ordinær generalforsamling

Tirsdag den 27. februar 2018 kl. 19.00
i klubhuset Sportsvej, Jernvedlund, 6771 Gredstedbro.
HUSK DER SKAL VÆRE BETALT
KONTINGENT FOR AT HAVE STEMMERET.

Klubben er vært med kaffe og brød.

Dagsorden:
  1. Valg af dirigent
  2. Bestyrelsens beretning for året, der er gået og forventninger til den nye sæson.
  3. Fremlæggelse af foreningens regnskab.
  4. Fremlæggelse af foreningens budget til orientering.
  5. Indkomne forslag senest 15. februar 2018.
  6. Fastsættelse af kontingent for medlemmer.                                                                                            (nuværende kr. 805,00 incl administrationsomkostninger)
  7. Jutlandia Cup
  8. Valg af formand (Ulige år)
  9. Valg af bestyrelsesmedlemmer (2 medl. i ulige år / 2 medl. i lige år)                                                                  (Laila ønsker ikke genvalg for 2 år, men for 1 år ad gangen)                                                                                   Afhjælper fortsat gerne med Conventus og hjemmesiden. (June fortsætter som føl i 2018).
  10. Valg af 2 suppleanter                                                                                                                                                                             (1. suppleant Jens Højrup kan genvælges, 2. suppleant Bente Nielsen kan genvælges)
  11. Valg af revisor og revisorsuppleant                                                                                                                                      (Revisor Jens Højrup (kan genvælges), Suppleant Arne Hansen er på valg)
  12. Evt.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Næstformand: Pia Metz - Kasserer: Laila Jul Brogaard (June Clemmensen er under oplæring) - Sekretær: Johanne Knudsen - Bestyrelsesmedlem: Wickie Mejdahl
Ribe Hundevenner | Sportsvej 8, Jernvedlund Jernvedlund | 6771 Gredstedbro | Tlf.: +45 21769718